Lilypie 2nd Birthday Ticker

28 Ağustos 2007 Salı


mer habalar

blog uma ilk yazim bu ... simdilik hiç arkadasım yok iremcimden baska ama birileri beni kesfeder yeni arkadaslar eklerim diye umut ediyorum

bugün yorucu bir gündü sabahtan temizlige basladım aksam saatlerinde bitmiş bir haldeydim ,tabi yaramaz oglumda hiç durmadan huysuzluk yaptı bu arada . birde yetmiyor gibi aksam gezmeye gittk çoçuk luk arkadasım annemlerin apartmanında oturuyor ve yeni dogum yaptı kücücük bir oglu olmuş sarısın aynı feyza, ordaydık bebek görmesi yaptık eskilerden konuştuk. ordan kuzenime gectk malum bugün cumhurbaskanımızı sectık , bu konuyla ilgili yorumlar yaptk anlycagınız full bir gündü benim icin saat bir e geliyor oglum uyudu esim uyukluyor aslında bende çok yorgunum heme nyatmak uyumakistiyor ama bu blog işine bir el atmalıyım düşüncesıyle oturdum pc basina her sseyin bir baslangivi olmalı basladık bakalım hayırlı ogurlu olsunnnn görüsme k üzere

6 yorum:

iremmm dedi ki...

hersey hayirli olur İNSALLAH CNMM :)

Kuaybe dedi ki...

Merhaba hayırlı olsun blogun.. Tabii yeni yaşın da :))

Serra dedi ki...

hayirLi oLsun bLogun..
ogLu$unun gozLeri badem gibi, ma$allah.. nazar degmeSin in$ (amin)
:)

~Serra

Mısır Patlağı :) dedi ki...

Selam selam selammm :) Bende Yeni blog sahibi , yeni anne olma yolunda ilerleyen ve bloglarda yeni yeni arkadaş edinmeye çalışan zavallı bir blooggerim :) Umarım tanışır kaynaşırız Hayırlı Mübarek Olsun Güzel şeyler paylaşmak dileğiyle ...

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

hayırlı olsun blogun..
yeni yazılarla bekliyoruz sizleri :D
oğlun çok yakışıklı maşaallah!!

Bir Hoş Seda imiş... dedi ki...

Bloğunuz hayırlı olsun.Hayırlı Ramazanlar.Yazıların devamın da bekliyoruz:)