Lilypie 2nd Birthday Ticker

11 Ekim 2007 Perşembe

yarın bayram

herkese merhaba
ramazan bitti bir yandan mutlu bir yandan da üzgünüm sanki bir ışık son oruçla üstümüzden gitti batan güneş yerini karanlıga bıratı yine o 30 günün bereketi bitti... yarın bayram içim kıpır kıpır .. herkes gibi bayramları çok seviyorum hele büyüyüp bende anne olunca benim evimdede bayram sevinci bir kat arttı küçücük oglumun 3. bayramı okadar mutluki ayakkabıları elinde bayram yapalım deyip geziyor evin içinde ...
az önce arife günü heyecanı olsun die bayramşekeri almaya gittik herkes bir telas içinde cıvıl cıvıl herkes mutlu. inşallah herkes için ,içinde benimde bayramımız çok güzel gecer şimdiden bayramımız kutlu olsun ...
kerem 3 gündür hasta .bogaz iltihabı var ve hırıltısı var atesi 2 gündür çok yükseketi bugün daha iyi ...
bayrama hasta giriyoruz ama yinede 2 gün önce den baslayıp bayrama daha iyi olabilme ihtimalı biraz da olsa mutlu ediyor bizi ...kerem
kolay kolay hasta olmaz . emzik kullanmayı bıraktıgımızdan beri yaklasık bir senedir hiç ilaç içmedik çok mutluydum hasta olmadıgı için çünkü kerem anne sütünü de sadece 4 ay ALDI bünyesi herseye ragmen kuvvetli die seviniyorum ama işte bu mevsim evlerin serin dısarının sıcak oldugu denge kuramadıgımz bu mevsın hastalık habersici malesef sürekli gittigimiz klinik şimdiden hasta çocuk ve bebeklerle doluydu .....
dün çok sevdigim dostum çocukluk arkadasım canım iremcimle iftar yaptık .ankarada balgatta kukla restorantta gecenelerde kuzenimin dogum günü için gittigimiz yere bu sefer emir kerem irem nane meto ve ömer le gittik . çok keyifli bir aksam gecirdi k resimler ve ayrınları irem aktarıcak ..... iftar sonrası kayınvalideme gidip gelinlik görevimi de icra ettim dolma sarıldı tatlıları yaptım ve gün bitti ....
evet şimdilik böyle sekerler bügün evde temizlik vardı onun da verdigi tatlı bir yorgunlukla bu geceyide tüketiyorum
tekrar HERKESE İYİ BAYRAMLAR......

Hiç yorum yok: