Lilypie 2nd Birthday Ticker

5 Ekim 2007 Cuma


merhabalar,

aslında gün çok tan cumartesi ye döndü ama ben bugünu yasıyorum hala ...

çok yorucu gecen dünden sonra bugün hiç bir sey yapmadan ölesine dinlendim saatlerce tek yaptıgım kereme kahvaltı ve ögle yemegi hazırlamaktı yarın yani aslında bugün yinee misafirim var çok sevgili annem ve teyzemler. bunları da agarlayınca misafir işim bitiyor , zaaten ramazanda.

*********

yarın için uzun bir alışveris listesi ve doping var suan sadece elimde

yemek listem hazır evim pis ama

yinemi temizlik

yinemi

yinemi

keremın odasında dagılmış ve artık yüz kere belki topladıgım oyuncaklar ütü ler kırlı çamasırlar yeni yagan yagmurdan kalan yagmur damlalaarı ve hiç bitmeyen bulaşıklar........

yarın erken kalkılıcak ev temizlenicek misafirler için uygun hale gelcek yemek kokusu tüm evi sarıcak pişen yemekler ezana mütakip bir bir biticek içileen çay ve meyve ile gece son bulucak :)

********

pazar evlilik yıldönümüz 6 yıla merhaba ........

bayram geliyor biraz alışveris yapmalı yeni ciciler almalı stres atmalı degilmii

bu arada sühendan yorum yazmış görünce çok mutlu oldum pek yorum almıyorum ve baskalarının 10 yorum 6 yorum yapılmış yazıları beni kıskandırıyor du benimde çok güzel bir yorumum oldu tskler sühendan beni inan çok mutlu ettin canım öpüyorum

2 yorum:

Talha ile Eymen'in annesi dedi ki...

maşallah bir günde bu kadar işi yapabilmen süper bişi.
ben misafir geleceği zaman üç gün önceden başlıyorum işlere. gerçi cumartesi de tam mesai çalıştığım için ancak akşamları yapıyorum ama evde olsam da yetiştiremezdim. becerikli hanımları gördükce imreniyorum ne yalan söyleyeyim :D

iremmm dedi ki...

sen ne cok misafir agirladin bu hafta yaaaww :))