Lilypie 2nd Birthday Ticker

4 Ekim 2007 Perşembe

yemek yemekkk

insanları anlamak ne güç deilmi?
ben kimseyi anlaymaıyorum artık kendimi bile .....
sabah başlayan koşuşturma nihayet 23. 36 sularında bitti ....
sabahtan temizlik ve öglende envai çeşit yemek hazırlayan ben evet bendim....
ama canım kocam hiç bir sey yapmamışda bütün gün oturmuşum edası içinde ne yaptınki yoruldun dedi:( ......
kızdım önce
ama sonrasında demekki öyle bir izlenim vermemişim ddedim ...
iftarda eltim ve kayınvalidemi konuk ettik hersey çok güzel gecti yediler içtiler gittiler .
bir ramazan günüde böyle gecti gitti..
şimdi oglum cd izliyor muhtemelen uyumak üzere ...
sevgili eşim gs galıbiyetinin sarhoşlugunu yaşııyor fanatiktir ......
yarın aksam daben iftara gitcem görümceme hep davet hep davet nereye kadar dimi .....
aksama kadar dinlenmeyi düşünüyorum cünkü cumartesi yine iftar bende ....
seviyorum yemek hazırlamayı ama temizlik yapmayımm 40 cesit desinler yaparım ördek dolması bile yaparım ama
temizlik demeyin bana ...
ama sakın pasaklı da sanmayın
***********
hoşcakalın nane

2 yorum:

sühendan dedi ki...

Bugün benim de eşim bana bütün gün oturuyorsun akşama yoruldum diyorsun dedi.Ama ben onun bunu demesinden önce 2 çocukla neler çektiğimi anlatmıştım.Onun da beni kızdırmak için dediğini biliyorum.Bu erkekler hep böyle.Sanki çalışan sırf kendileri:)
Maşaallah Kerem çok tatlı.Ama resimlerde yaşından büyük gösteriyor.Ben de yemek yapmasını temizliğe tercih ederim.Çünkü temizlik gerçekten nankör bir iş.Hele de çocuk varsa:)))

naneee dedi ki...

merhaba sühendan ismim nadiye şimdiden tanıştıgıma memnun oldum ..
ogulm 2 yas 6 aylık ama o yas göstergesi yanlış arkadas yapmıştı düzeltmedi o da öyle kaldı... 2 cocugunuz var allah bagıslasın ikiside melek gibi ben brtek ahmet keremle bile zor vakıt geciriyorum sana allah kolaylık versin bu erkekleri anlamak zor sekerim :) neyse artık seni takipteyim iyi geceler