Lilypie 2nd Birthday Ticker

3 Ekim 2007 Çarşamba

merhabalarrr

yeniden merhabalar

bir kac günlük bir aradan sonra tekrar yazabiliyor olmak ne güzel . yazmadıgım zaman zarfında ayça ve erin minik melek ve annesi adam bebek iremm sizi heptakıp ettim .çok keyifli yazılar okudum resimler gördüm ama ben bunların hiç biri beceremiyorum ne farklı resimler nede kefiyli yazılr biraz duygu sömüürüsü gibi olacak ama hiç kimse yorum falanda yazmıyor :( her gün 0 yorum belki yeniyim ondan ama sizin fikirlerin benim için önemli olabilir die düşünüyorum

******

bu hafta çok yogun gecti ramazan olması nedeniyle iftar davetleri ne gittik ve iftar verdik ... dün amcakkızımın dogum günüydü kukla restorant a gittik çocuklar için çok eglenceli gecti oglum mest oldu elleerinde balonlar palyacolar flaan tam oglum içindi hersey dedemiz ve amcamız saglosunlar güzel bir aksam gecirdik ..

*********

bu aksam da iftara ayarladık liseden kızlarla bizim çok yakınımızda kale var

onun üst katında konyalı restorant var orrdaydım çok keyifli bir akşam gecirdik

fasıl vardı arkadaslar la muhabbet

çok olmuştu onlarlada görüsmeyeli iyi gecti

************

şimdi canım oglum ve canım kocam mac izliyor bende size yazıyorum yarım misafirlerim var ama ben hala hiç hazırlık yapmadım :( canımda hiç istemiyor kanım tok ya ne yemek yapsamonu da bilmiyorum

gelicekler allahtan yabancı falandeil



************

işte bir kac gündür bunları yasadım herkesi seviyorum beni yanlız bırakmayın olurmu byeeee

Hiç yorum yok: